ЗМІСТ ПРАКТИКИ
Навчальна робота :
- проведення семінарських, практичних і лабораторних занять;
- проведення консультацій для студентів 1-2 курсів з навчального предмету;
- проведення індивідуальних занять зі студентами 1-2 курсів;
- відвідування занять провідних викладачів кафедри та своїх однокурсників з подальшим їх аналізом;
перевірка контрольних робіт, що передбачені робочим навчальним планом.
Науково-методична робота:
- ознайомлення з робочими навчальними планами, навчальними програмами і навчально–методичними комплексами дисциплін відповідних напрямів підготовки;
- вивчення наукової методичної літератури з метою теоретичного осмислення і оптимізації реального навчального процесу;
- розробка конспектів семінарських, практичних лабораторних занять;
- підготовка навчально-методичних матеріалів до самостійної роботи студентів;
- складання завдань для проведення модульного та підсумкового контролю, завдань для проведення тестового контролю;
- впровадження інноваційних форм і методів навчання;
- проведення методичного аналізу навчального матеріалу з метою прогнозування можливих труднощів його засвоєння студентами;
виконання індивідуального завдання за рішенням групового керівника.
Науково-дослідна робота:
- систематизація теоретичних знань для якісного виконання поставлених науково-практичних завдань випускної кваліфікаційної роботи освітньо-кваліфікаційного рівня “магістр”;
- виконання експерименту для написання випускної кваліфікаційної роботи освітньо-кваліфікаційного рівня “магістр”;
- оформлення тексту випускної кваліфікаційної роботи;
- підготовка доповідей і виступів на методичних семінарах, симпозіумах, наукових конференціях;
виконання індивідуального завдання за рішенням керівника випускної кваліфікаційної роботи.
Організаційно-виховна робота:
- ознайомлення з планом організаційно - виховної роботи факультету, кафедри;
- ознайомлення з принципами управління діяльністю структурних підрозділів університету;
- участь у роботі засідань кафедри факультету;
- складання психолого-педагогічної характеристики на студентську академічну групу на основі використання психолого-педагогічних методик (соціометрія, визначення психологічного клімату студентської групи) (для педагогічних спеціальностей);
- участь у виховній роботі в студентському колективі, виконання доручень куратора (тьютора) академічної групи;
- участь у профорієнтаційній роботі.
Обов'язковим результатом проходження практики є:
- 2 залікових заняття (семінарських, практичних, лабораторних);
- складання конспекту практичних, лабораторних та семінарських занять;
- складання тестових завдань для підсумкового контролю;
- оформлення випускної кваліфікаційної роботи;
- 1 залікова кураторська година;
- складання психолого-педагогічної характеристики на студентський колектив.
Індивідуальні завдання практики визначаються згідно до теми наукового дослідження та виконуют