Самостійна робота
з курсу «Прес-служби та інформаційні агенства», 4 курс
1. Особливі випадки роботи прес-служби. Спростування повідомлення. Корегування наданої інформації. Затримка інформації. Замовчання інформації про подію. Залучення прес-служб до проведення PR-кампаній та їх можливості.
2. Інформаційні агентства в Україні. Конкуренція на рівні агентств та створення (підтримка) позитивного іміджу агентства. Особливі послуги агентств. Моніторинг інформації як сучасна послуга ЗМК. Аналіз та прогнозування події, ринку. Довідкова інформація. Соціологічні опитування. Участь ІА у передвиборних кампаніях та ПР-кампаніях та можливості агентств. Підготовка журналіста агентства. Спеціалізація журналіста. Робота в команді.
3. Продукція інформаційного агентства. Конкурентоспроможність інформації на ринку. Фінансове забезпечення роботи інформаційного агентства. Особливості роботи кореспондента агентства. Забезпечення роботи кореспондента ІА.