Конспекти лекцій
1. Основные тенденции развития систем образования в мировой педагогической практике
Lecture_1.pdf
2-3. Технологии обучения, ориентированные на личность
Lecture_2_3.pdf
Лабораторні роботи
1-2. ЕОМ як предмет вивчення. Вивчення структури та призначення ЕОМ в рамках шкільних курсів інформатики, математики, фізики, позакласній роботі. Використання ЕОМ як засобу навчання, виховання та розвитку учнів. Методика формування на уроках інформатики пізнавального інтересу через відбір змісту, а також використання активних методів навчання
Lab_1_2.pdf
3. Навчально-орiєнтоване програмне забезпечення. Структура та призначення. Прикладне програмне забезпечення загального призначення та його використання в навчальному процесі.
Lab_3.pdf
4-5. Поняття педагогічного програмного засобу. Вимоги до розробки педагогiчних програмних засобiв. Етапи розробки ППЗ.
Lab_4_5.pdf
6. Види ППЗ. Класифiкацiя ППЗ. Інструментальні засоби створення ППЗ. Дидактичнi критерiї вiдбору навчального матерiалу для автоматизованого навчального курсу.
Lab_6.pdf
7-8. Гiпертекстовi системи та методика їх використання. Особливостi органiзацiї й управлiння учбовою дiяльнiстю учнiв в системi учень-вчитель-комп'ютер.
Lab_7_8.pdf
9-10. Методи та прийоми контролю знань та вмiнь учнiв (в тому числi за допомогою комп'ютера). Контроль у навчально-виховному процесi. Автоматизацiя контролю. Функцiї перевiрки знань, суть бiжучого та пiдсумкового контролю. Використання нових інформаційних технологій у навчальному процесі.
Lab_9_10.pdf
11-12. Використання нових інформаційних технологій в навчальному процесі. Методика проведення бінарних уроків (математика - інформатика). Ділова гра.
Lab_11_12.pdf