1. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. - Минск: Университет, 1990. - 500с.
2. Балл Г.О. Гуманістичні засади педагогічної діяльності. //Педагогіка і психологія. -1994.-№2.- С.3-12.
3. Бех І.Д. Образ “Я” як мета формування і розвитку особистості. //Педагогіка і психологія. -1998.-№2.- С.
4. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник. - К.: ІЗМН, 1998. - 204 с.
5. Бех І.Д. Гуманістична педагогіка у траєкторії виховання особистості. //Виховання і культура. -2001.-№1.- С.9-13.
6. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. - М.: Просвещение, 1968.- 464с.
7. Большой энциклопедический словарь. В 2-х томах. - М.: Советская энциклопедия, 1991.- Т.2.- С.613-614.
8. Бондаревская Е.В. Ценностные основания личностно-ориентированного воспитания. //Педагогика. -1995.-№4.- С.29-36.
9. Бондарчук О.І., Бондарчук Л.І. Основи психології та педагогіки. Курс лекцій. - К.: МАУП, 1999. - 168с.
10. Гоноболин Ф.Н. Книга об учителе. - М.: Просвещение, 1965.-260с.
11. Гончаренко С.У. Методологічні характеристики педагогічних досліджень. //Психолого-педагогічні новини. - 1994.-№4.- С.7.
12. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К.: Либідь, 1997.-376 с.
13. Державна національна програма “Освіта” /“Україна ХХІ століття”. - К.: Райдуга, 1994. - 61с.
14. Джуринский А.Н. Зарубежная школа: современное состояние и тенденции развития. - М., 1993.
15. Джуринский А.Н. История зарубежной педагогики: Учебное пособ. для вузов. - М., 1998.- 272с.
16. Журавлев В.И. Педагогика в системе наук о человеке. - М., 1990.- С.105-127.
17. Загвязинский В.И. Педагогическое творчество учителя. - М., 1987.
18. Закон України “Про освіту”. - К., 1996.
19. История педагогики: Учебник /Н.А.Константинов, Е.Н.Медынский, М.Ф.Шабаева. - М.: Просвещение, 1982. - 447с.
20. Концептуальні засади демократизацїї та реформування освіти в Україні. - К.: Школяр, 1997. - 148 с.