Програма розрахована на 269,5 години практичних занять і 354 години самостійної роботи студентів під керівництвом викладача і передбачає:
вибір тематики лекцій перед кожним семестром залежно від обраної практичної роботи протягом семестру;
чітке розмежування обсягів матеріалу практичних і самостійних занять (що доповнюють один одного) з введенням на старших курсах завдань творчого характеру, які повинні бути пов’язані із завданнями з інших предметів професійного мистецького циклу;
поступовість у нарощуванні складності завдань, в освоєнні різноманітних дизайнерських інструментів і прийомів, застосування найсучаснішої комп’ютерної техніки (при ії наявності);
зменшення часу на виконання пропонованих завдань для активізації динаміки навчального процесу з комп’ютерного дизайну;
включення до традиційних академічних дизайнерських розробок завдань, що потребують творчого підходу і образного мислення.
Програма курсу включає вивчення таких питань:
Загальні поняття інформаційних технологій. Базові принципи устрою комп’ютерної графіки.
Види комп’ютерної графіки.
Представлення графічної інформації в комп’ютерних системах. Векторна графіка.
Поняття кольору.
Палітри. Кольорові моделі.
Джерела цифрових векторних зображень.
Сучасні пакети графічних програм.
Формати збереження векторних зображень.
Конвертація векторних зображень.
Інсталяція програми.
Перший запуск та настроювання робочого середовища.
Інтерфейс “Corel Draw”.
Поняття об’єкта в “Corel Draw”.
Методи створення примітивів.
Інструменти малювання.
Настроювання інструментів.
Форми.
Складові частини.
Прямі та криві лінії.
Інструменти та техніка малювання ліній різних типів.
Перетворення ліній.
Об’єкти“Corel Draw”.
Методи перетворення об’єктів.
Групування, блокування, розмноження об’єктів.
Відміна та повторення операцій.
Графічний пакет “Corel Draw”Основні прийоми практичної роботи.
Докер-вікна.
Техніка виконання перетворень об’єктів.
Розміщення об’єктів.
Вирівнювання та розподілення.
Основи роботи з кольором.
Кольорові моделі RGB, CMYK.
Заливки. Типи заливок.
Створення заливок і робота з ними.
Основи роботи з текстом.
Шрифти.
Бібліотеки символів.
Масштаб. Техніка довільної зміни масштаба.
Автоматична підгонка масштабу.
Калібровка монітора.
Вузли.
Управління, переміщення, додавання та видалення вузлів.
Об’єднання, обрізка та перетинання об’єктів.
Інструменти Weld, Trim, Intersection
Атрибути об’єктів Corel Draw.
Контур. Властивості контурів.
Використання режимів перегляду документа в практичній роботі. Контекстне меню, як інструмент дизайнера.
Додаткові можливості роботи з об’єктами Corel Draw.
Інформація про документ Corel Draw.
Корисні настройки програми.
Інструменти візуальних ефектів графічного пакету “Corel Draw.
Перспектива.
Особливості створення та настроювання ефекту перспективи. Копіювання застосованого ефекту на інший об’єкт Corel Draw.
Гнучка оболонка (Interactive Envelope).
Особливості ефекта. Ефект (Contour).
Параметри та методи роботи.
Створення переходів (Blend), настроювання параметрів.
Ефект глибини (Extrude).
Тіні (інструмент Drop Shadow) Настроювання параметрів.
Лінзи. Типи лінз та параметри настроювання.
Інтерактивний інструмент (Transparency)
Ефект Power Clip. Методика роботи, настроювання.
Інструмент Artistic Media. Особливості використання.
Бібліотека Symbol. Методика використання.
Ефекти для тексту.
Загальні властивості об’єктів.
Растрові об’єкти Методика обробки, властивості.
Тривимірні об’єкти. Імпорт та обробка об’єкта.
Імпорт і експорт файлів.
Методи вводу і виводу зображень.